Röviden a termékfejlesztés bölcsőjéről
Ha egy startup követi ezt a sémát, akkor csak a legnagyobbak útján jár.
- Oldj meg egy valódi problémát!
- Add a megoldást ingyen!
- A megoldások természete, hogy újabb problémák merülnek föl miattuk vagy általuk.
- Old meg ezeket a problémákat és add a megoldásodat pénzért!
Honnan tudod meg az újabb problémákat. Okos ember más kárán tanul. A bölcs el is beszélget a károsultakkal. Hogyan?
Itt jön a képbe az ügyfélszolgálat, azaz a termékfejlesztés bölcsője
Sokan mondják, hogy egy startupnál mindenkinek használni kell az eszközt, amit a startup fejleszt. Ez jó. De az ember a saját gyerekét szépnek látja. Külső szemlélő kell minden eszköz/ app/ találmány hibáinak a meglátásához.
Innen már mindenki tudja, hogy mit írok. Beszélgetni kell a felhasználókkal. Ehhez kell egy jó ügyfélszolgálati megoldás. Én a LiveChat-et ajánlom.
Aki nem hisz az első 4 pont igazában…
- Az ember társas lény, de sokszor elszakítja az élet régi ismerősöktől.
- Létrejöttek közösségi oldalak. Nem fizettünk értük.
- Reklámozásra lehetett ezek után használni a közösségi oldalakat.
- Rájöttek az emberek, hogy fárasztó a posztolgatás.
- Létrejöttek a közösségi oldalakon való posztolás és a reklámozást megkönnyítő eszközök. Ezekért fizetünk.
Számos példa van még. Írhatnék, de csak szövegelés lenne. A lényeg természete, hogy rövid.