2019. júl 22.

Röviden a termékfejlesztés bölcsőjéről

írta: Rákóczi Piroska, a blogger a bloggerekért
Röviden a termékfejlesztés bölcsőjéről

Ha egy startup követi ezt a sémát, akkor csak a legnagyobbak útján jár.

  1. Oldj meg egy valódi problémát!
  2. Add a megoldást ingyen!
  3. A megoldások természete, hogy újabb problémák merülnek föl miattuk vagy általuk.
  4. Old meg ezeket a problémákat és add a megoldásodat pénzért!

Honnan tudod meg az újabb problémákat. Okos ember más kárán tanul. A bölcs el is beszélget a károsultakkal. Hogyan?

social_tree.jpg

Itt jön a képbe az ügyfélszolgálat, azaz a termékfejlesztés bölcsője

Sokan mondják, hogy egy startupnál mindenkinek használni kell az eszközt, amit a startup fejleszt. Ez jó. De az ember a saját gyerekét szépnek látja. Külső szemlélő kell minden eszköz/ app/ találmány hibáinak a meglátásához.

Innen már mindenki tudja, hogy mit írok. Beszélgetni kell a felhasználókkal. Ehhez kell egy jó ügyfélszolgálati megoldás. Én a LiveChat-et ajánlom.

Aki nem hisz az első 4 pont igazában…

  1. Az ember társas lény, de sokszor elszakítja az élet régi ismerősöktől.
  2. Létrejöttek közösségi oldalak. Nem fizettünk értük.
  3. Reklámozásra lehetett ezek után használni a közösségi oldalakat.
  4. Rájöttek az emberek, hogy fárasztó a posztolgatás.
  5. Létrejöttek a közösségi oldalakon való posztolás és a reklámozást megkönnyítő eszközök. Ezekért fizetünk.

Számos példa van még. Írhatnék, de csak szövegelés lenne. A lényeg természete, hogy rövid.

Szólj hozzá