2019. júl 20.

Mit és hogyan mérjünk ügyfélszolgálatunk tökéletesítése érdekében?

írta: Rákóczi Piroska, a blogger a bloggerekért
Mit és hogyan mérjünk ügyfélszolgálatunk tökéletesítése érdekében?

Előkészületben.  

Tovább Szólj hozzá

2019. júl 20.

Optimális ügyfélszolgálat korai startupnak és webshopoknak

írta: Rákóczi Piroska, a blogger a bloggerekért
Optimális ügyfélszolgálat korai startupnak és webshopoknak

Ha már van egy jól működő ügyfélszolgálatod, amin semmit sem érdemes változtatni, akkor ne olvasd el ezt a cikket. Ha Te végzel minden ilyen munkát és fárasztó, akkor érdemes elolvasni ezt a cikket. Akkor is érdemes figyelni erre a gondolatsorra, ha még csak terv fázisban van a startupod. Miért…

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása